reklama

Porovnanie webov vlád - náš premiér je narcis

Pred časom som si všimol, že web našej vlády je v čomsi iný ako weby iných vlád. Keďže internet je priestor dynamický, povedal som si, že nebudem hneď veci hodnotiť podľa prvého kuku.Presťahovali sme sa, navŕtal som nejaké police a dnes som sa na to pozrel zase. Všetko po starom. Web slovenskej vlády je stále v čomsi iný, ako weby vlád okolitých štátov. Už na prvý pohľad je na stránke našej vlády dominantný napudrovaný Fico. Akoby nešlo o stránku kolektívneho orgánu, ktorý má slúžiť, skôr sa zdá, že ide o stránku nejakej monarchie, kde sú obyvatelia poctený, že im vládne istý narcis. Narcis najsamväčší široko-ďaleko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (57)

Aby to nebolo akože len moje zdanie, urobil som porovnanie.
Vyhľadal som oficiálne stránky vlád okolitých štátov, prípadne mierne vzdialených štátov. Urobil som printscreeny ich homepage v čase od 23.30 do 23.40 dňa 25.11.(na Kataríny). A aha:

ČESKO
Klasický informačný portál, dominuje grafika o 17. novembri a grafika leva. Zvyšok sú nadpisy správ, pri niektorých aj foto. Premiér Fischer sa objavuje len na malom obrázku - náhľade videa z nejakej správy.

Vláda České republiky
Vláda České republiky 



RAKÚSKO
Dominuje sídlo vlády. Hneď na prvej strane je malá fotečka premiéra, nie je tam však sám. Nehanbí sa za svojich kolegov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Bundeskanzleramt
Bundeskanzleramt 



MAĎARSKO
Strohý súhrn správ s dominujúcou panorámou nábrežia Dunaja v Budapešti. Žiaden politik, žiadne úsmevy. A to majú pred voľbami.

Miniszterelnöki Hivatal
Miniszterelnöki Hivatal 



POĽSKO
Opäť jednoduchý portál s krátkymi správami.

Rzeczpospolita Polska
Rzeczpospolita Polska 



UKRAJINA
Ako by z dôb začiatkov internetu. Na môj vkus neprehľadné. Keby tam aj bol nejaký politik na pretŕčanie sa, v tom chaose by sa aj tak stralil. No nie je tam. A to pani Julia je celkom slušná populistka.

ukrajina
ukrajina 



NEMECKO
Niet čo dodať. Nemci majú zrejme populistov od čias Adolfa dosť.

nemecko
nemecko 



SLOVINSKO
Naša dvojička. Žiadne ksichty, strohá správy o práci vlády.

slovinsko
slovinsko 



TALIANSKO
Podľa mňa jeden z najväčších buranov na politickej scéne sveta sa zahanbiť nenechal. Vycapil sa rovno pod ich znak. Už mu chýba len gloriola a futbalový dres.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
taliansko
taliansko 



CHORVÁTSKO
Správy v rôznych triedeniach. Nič viac.

chorvatsko
chorvatsko 



SLOVENSKO

slovensko
slovensko 

Prvý banner - zástava a úrad, no aby náhodou nikto nebol na pochybách, hneď druhý banner v centrálnej časti je venovaný Jemu. Opakuje sa zástava, aby nik nezabudol, že on je Slovensko. Že ten Fico, ten spasiteľ, že to je on, ten na tej fotke. A podpis - symbol, že vie písať a že každá stopa jeho osobnosti je vzácna ako relikvie svätých. (Pri tejto príležitosti som si spomenul, že raz som stretol na jednej svadbe harmonikára, ktorý mal kravatovú sponu z podpisu Mečiara. Milé ;-))
Aby som náhodou niečo neprehliadol, pozrel som sa aj na stránku www.premiersr.sk v nádeji, že aspoň tam to bude iné. Samozrejme, že som sa zase mýlil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

SUMÁR: z vybraných stránok okolitých štátov sa kolektívny orgán miestnych vlád zosobňuje len v dvoch prípadoch - Slovensko a Taliansko. Fico a Berlusconi. Dvojička ako vyšitá. A to je Taliansko celkom ďaleko - dal som ho tam len preto, aby som Ficovi nekrivdil, že naozaj nik okrem neho...

Neviem, ako iní, ale ja nerozumiem, prečo študovaný človek, právnik, manžel a otec potrebuje budovať kult svojej osoby takýmto stupídnym postupom. Všade kde sa dá, natŕča svoj fejs - vo voľbách do VÚC sa s ním fotil každý poskok zo SMERu. Žiadna stavba sa neodovzdáva bez neho. Nie je už trochu moc?

To, že mne príde choré vylepovanie ficovho ksichtu na pomaly každý štátny web, každý plagát a bilbord a že kalendár Smeru hneď na prvej strane otvára retušovaný robko v červenej kravate, to sa ešte dá. U mňa je to normálne, že mi je z toho zle.
Divné ale je, že z tohoto nie je zle jeho najbližším spolupracovníkom, jeho žene, jeho synovi, jemu samému. 
A možno aj je...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vám by nebolo?

Ľubo Randjak

Ľubo Randjak

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ráno nerád vstávam. Ale inak to ide. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu